Gevaert Express Superchrom, noul film cu dublă emulsiune – Şarmul cosmopolit al reclamelor interbelice (XII)

“Se împart 1122 premii preţioase (…) În fiecare Rollfilm şi Filmpack se găseşte un bon de premii”. La fel ca în prezent, şi în 1936 mirajul recompenselor supralicitate era soluţia publicitarilor în perioada de criză economică. Reclamă apărută în revista „România”, publicată de Oficiul Naţional de Turism – ONT.

~ de Nicolae Leahu pe Octombrie 8, 2012.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: