Madonna – gloria trecătoare a popculturii anilor ’90

"Mi-am dorit să fiu star. Aveam foarte multă energie. Mi-am aşteptat şansa. Şi iată!"

Cover-story-ul revistei Paris Match din mai 1991 era dedicat Madonnei. Regina muzicii pop de peste Ocean de la acea vreme electrizase deja Vechiul Continent, odată cu lansarea la Cannes a filmului ei autobiografic „Truth or Dare” („Adevăr sau provocare”). Voia să devină o nouă Marilyn Monroe, se destăinuia atunci într-un interviu acordat lui Michel Druker pentru revista Paris Match. Sic transit gloria mundi şi, cel puţin în preferinţele britanicilor, Madonna nu mai intră nici măcar în topul artiştilor şi pieselor din toate timpurile pe care şi-ar dori să le asculte, fiind devansată de nume precum The Beatles, Bob Dylan, Beethoven sau Mozart, dezvăluia recent The Independent.

"Dacă mama mea ar fi fost în viaţă, n-aş fi făcut ceea ce fac"

"Poliţia canadiană a vrut să mă aresteze din cauza spectacolului meu prea îndrăzneţ"

 

"Clipul meu revendică o sexualitate care înspăimântă", susţinea Madonna Louise Veronica Ciccone acum 20 de ani

 

 

~ de Nicolae Leahu pe August 8, 2011.

Lasă un răspuns

 
