Reclamele interbelice (I)

Ultima pagină a revistei Oficiului Naţional de Turism (ONT) era, la fel ca şi în cazul publicaţiilor din prezent, ocupată în întregime de o reclamă la „renumitele produse UNIREA”. Se observă preţul revistei, de 20 de lei, destul de mult, având în vedere că un cotidian costa în jur de trei lei.

În interior, reclamele alb-negru, ilustrează perfect atmosfera romanelor lui Camil Petrescu.

M-a frapat eleganţa esplanadei din faţa Casinoului din Mamaia care atunci arăta cu adevărat occidental, iar astazi, după 73 de ani şi 20 de la Revoluţie, aceeaşi espalnadă (sau ceea ce a mai rămas din ea) arată ca după război…

În 1937, existau „trenuri rapide, autobuze confortabile, bărci cu motor” pentru a ajunge la Mamaia. Astazi nu ştiu cât de confortabilă este o călătorie de la Bucureşti la Mamaia şi cât de confortabile sunt măcar trenurile, nu mai vorbesc despre transport cu bărci cu motor… Interesantă şi reducerea de 50% (!) pentru biletele CFR.

~ de Nicolae Leahu pe Septembrie 10, 2010.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

 
%d blogeri au apreciat asta: