Când presa tipărită recompune istoria

Citesc, deci exist. Şi exist ca să citesc…

Chiar dacă nu pot transmite prin ecranul calculatorului senzaţiile pe care le am când ţin în mână ediţii din anii ’20, din perioada neagră a comunismului stalinist, din cea trăită în vremea „Epocii de aur” sau din anii de după Revoluţia din 1989, „Arhiva mea de presă” încearcă să reconstituie fragmentar crâmpeie din prezentul trecut.

La bună citire!

©Fotografiile şi textele de pe acest blog sunt protejate de Legea Drepturilor de Autor şi pot fi reproduse numai cu acordul explicit al autorului. Încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală se pedepseşte conform Codului Penal.

~ de Nicolae Leahu pe Septembrie 7, 2010.

6 Răspunsuri to “Când presa tipărită recompune istoria”

  1. E un proiect interesant. Am vazut pe FB materiale de aici.

  2. Felicitari pentru acest proiect!

    Materiale interesante, unele inedite si care ar merita sa fie semnalate: http://humus.livejournal.com/tag/%D0%A0%D1%83%D0%BC%D1%8B%D0%BD%D0%B8%D1%8F

  3. Buna ziua! Imi puteti spune, va rog, unde gasesc editiile ziarului incepand cu 15.12.1989 pana in 31.01.1990? Am nevoie pentru un studiu de caz al lucrarii mele de licenta! Va multumesc!

Lasă un răspuns

 
